Idag fyller Pyrs år. Grattis världens bästa  Pyrsi nu är du 11 bast!! Men nu hade jag tänkt sova så jag orkar med hela dagen imorgon med hela släkten och allt. De har kommit idag de kom vi ca. Klockan 5 tror jag. Efter det så åt vi middag och satt och pratade i säkert 2 timmar. Det var jätte mysigt. Jag vet det låter jätte tråkigt lek det var jätte kul att få träffa alla igen. Nu ligger de flesta ute och sover eller håller på med mobilen eller pratar eller någonting sånt. David och Hugo ligger i arbetsrummet där de ska sova och kollar på film på datorn. Det är jätte roligt att se hur de verkligen njuter av det. Pappa och Sture sitter och kollar på tv, Kajsa kollar på någon film på netflix och de andra vet jag inte riktigt vad de har för sig! Jag håller även på att redigera en video till vfm i min julserie på ett väldigt roligt enkelt och snyggt julklapps tips! Nu vill jag bara börja kolla på en film som jag kan kolla klart på imorgon och sedan vill jag sova. Så ja jag är ganska trött nu! Imorgon kommer mormor och morfar och sen är det julafton i övermorgon. Men aj haj på raj!!

Kommentera

Publiceras ej