Hejsan hejsan. Nu är det snart jul som ni alla säkert redan vet. Men nu hade jag tänkt börja om på nytt med min blogg. Med att skriva inlägg oftare och så. Jag har även rensat min blogg och tagit bort alla inlägg som jag har gjort. Jag har även bytt design lite men kommentera om ni vill att jag ska ha en annan design. Jag kommer mest bara skriva om vad som händer i mitt liv och så. Ibland kommer jag även fortsätta med bildedagboken. Nu på jul så hade jag tänkt att försöka skriva ett inlägg om vad jag gör och så men våran släkt kommer så jag gör mitt bästa. Jag kommer kanske göra ett inlägg från mobilen senare om granen som vi ska köpa och pynta idag. När jag har nått ca. 15 läsare per vecka så kommer jag att ha en giveaway. Så sprid gärna min blogg och kommentera vad ni vill att jag ska ha med i min giveaway. Ni kan gärna fråga saker på:
 
Ask: Zorrrbas
Vfm: Manduszorba
Instagram: Zorrrbas

Eller bara här nere i kommentarerna så kan jag svara på de i ett inlägg senare.
Jag har även fått väldigt många frågor på min frågestund på vfm så jag kanske kommer att svara på de i en video och några i ett inlägg här så jag slipper göra världens längsta video. Men som sagt om ni undrar någonting så är det bara att fråga. Men ja det var det här inlägget hoppas att ni följer min blogg. Hejdå puss på er!!
Info, Julafton,

Kommentera

Publiceras ej