Nu har vi äntligen klätt våran vackra gran! I den finns nu allt möjligt som glitter ljus pepparkakor (av papper) kulor lucior hjärtan muffins (sydda) och små tomtar. Så den är fin fin!! Men det finns alltid men... Ja nu är det såklart jag som är klumpigast igen. Ja den här gången så här jag sprungit och trampat snett så hela min fot är svullen och även stukad! Så smart är jag..! Så ja, nu går jag på kryckor och sitter mest still här framför granen och tar det lugnt. Det är faktiskt rätt så mysigt... Imorgon kommer släkten och de stannar till på onsdag tror jag? Så nu kommer jag sol sagt inte blogga så mycket under den tiden. Sen så kommer jag förhoppningsvis igång igen tror jag!! Det här var ett ganska långt inlägg, men jag hoppas att ni orlade läsa hela, tack isåfall. Mina inlägg kommer sorgligt nog oftast vara skrivna på mobilen för att jag orkar inte sätta mig vid datorn, det är så jobbigt... Men hoppas inte att det gör någonting! 







Kommentera

Publiceras ej